به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی از مازندران ابوالفضل صفری اظهار کرد: برای ارائه خدمات ویژه به مسافرین نوروزی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده میکنند میز خدمت با حضور کارشناسان مطلع در حوزه حمل و نقل مسافربری درمحل پایانه مسافربری غدیر یزد برپا شده است تا از هرگونه اختلال احتمالی در جابهجایی مسافرین نوروزی پیشگیری و به سوالات و شکایات احتمالی مسافران در اسرع وقت رسیدگی شود.
وی با اشاره به اینکه با هماهنگی و هم افزایی انجام شده با شرکتهای مسافربری در جهت تسهیل سفرها، تلاش خواهیم کرد تا عموم مردم رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده را داشته باشند، افزود: رانندگان ناوگان مسافری امسال هم مانند سالهای گذشته تلاش خواهند کرد تا علاوه بر اینکه مسافران نوروزی یک سفر ایمن و مطمئن را تجربه کنند از بالاترین کیفیت خدمات نیز بهره مند شوند.
صفری عنوان کرد: در مدت ها قبل از شروع سفرهای نوروزی پروتکل های اجرایی به تمامی شرکت های مسافربری ابلاغ و همچنین در بازدیدهای دورهای و روزانه که از ناوگان مسافری توسط کارشناسان این ادارهکل انجام می شود تجهیزات ایمنی و فضای داخلی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد بررسی و طی تذکراتی نواقص مربوطه به شرکت ها و رانندگان ابلاغ تا هرچه سریعتر برطرف شود.
معاون حمل و نقل استان تصریح کرد: علاوه بر میز خدمت در پایانههای مسافری استان در مبدأ حرکت، مسافرین محترم میتوانند برای ارتباط با اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مازندران و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شمارهتلفن ۱۴۱ در طول شبانهروز که در داخل اتوبوس بهصورت تابلو نصب شده است تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای و مدیران شرکتهای حمل و نقل در میان بگذارند.